Σε αυτό το άρθρο θα διαβάσετε πληροφορίες για το πρώτο σχέδιο και τις χειρόγραφες σημειώσεις που έμελλε να ανοίξουν το δρόμο για τη δημιουργία της πρώτης παιχνιδομηχανής!
Στις 15.01.1968 ο Ralph Baer κατέθεσε την πρώτη αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για μια παχνιδομηχανή και το 1973 έλαβε το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας «480».
Ο Baer ανέπτυξε το πρώτο σύστημα παχνιδομηχανής, αρχικά γνωστό ως «Brown Box», το οποίο αργότερα πωλήθηκε ως Magnavox Odyssey θέτοντας τα θεμέλια για τα βιντεοπαιχνίδια, όπως τα γνωρίζουμε σήμερα.
Μέχρι να φθάσει στην αίτηση είχαν προηγηθεί γεγονότα όπως: Καλοκαίρι 1966, εργάστηκε «πάνω» σε ιδέες για τη χρήση μιας τηλεόρασης για να παίζει παιχνίδια.
Στις 01.09.1966, έγραψε ένα έγγραφο τεσσάρων σελίδων στο οποίο περιέγραφε τα σχέδιά του για απλά βιντεοπαιχνίδια (δείτε τις σχετικές φωτογραφίες).
Στις 06.09.1966, έγραψε τα πρώτα σχέδια για ένα παιχνίδι δύο παικτών (δείτε την σχετική φωτογραφία).
Στις 07.05.1967, έπαιξε το πρώτο βιντεοπαιχνίδι δύο παικτών, στο οποίο έχασε, (δείτε την σχετική φωτογραφία).
Στις 14.06.1967, έκανε επίδειξη του παιχνιδιού καθώς και ενός Light gun (δείτε την σχετική φωτογραφία).
Το χρονικό διάστημα Οκτωβρίου και Νοεμβρίου του 1967, ο Baer εργάστηκε για τη δημιουργία του παιχνιδιού Ping-Pong με τους Bill Rusch και Bill Harrison.
Στις 9-13 Νοεμβρίου 1967 έκανε την επίδειξη του πλήρως λειτουργικού παιχνιδιού ping-pong.
Στις 15 Ιανουαρίου του ΄68 έκανε την αίτηση που προαναφέραμε. Ακολούθησαν και μια σειρά από άλλες ενέργειες μέχρι την λήψη της ευρεσιτεχνίας.
Στις 27 Ιανουαρίου του 1972, η Magnavox ξεκίνησε την παραγωγή του συστήματος παιχνιδιών Odyssey Video. Ήταν ένα «πρωτόγονο» σύστημα χωρίς επεξεργαστή όπου για να παίξεις κάποιο παιχνίδι τοποθετούσες μια «κασέτα» η οποία εμπεριείχε το ηλεκτρονικό κύκλωμα και τα απαραίτητα chips για να «φορτώσει» το παιχνίδι.
Το Odyssey σχεδιάστηκε από τον Ralph Baer, ο οποίος ξεκίνησε να δουλεύει την ιδέα το 1966 και ολοκλήρωσε την πρώτη συσκευή το 1968. Αυτό το πρωτότυπο, γνωστό ως Brown Box, εκτίθεται σήμερα στο Smithsonian National Museum of Natural History στην Ουάσινγκτον.
Δεδομένου ότι το Odyssey είχε περιορισμένες δυνατότητες γραφικών και εμφάνιζε μόνο μερικά μικρά λευκά τετράγωνα και κάθετη γραμμή στην οθόνη, το Magnavox περιελάμβανε ημιδιαφανείς χρωματικές επικαλύψεις που τοποθετούνταν στην οθόνη για την παροχή ρυθμίσεων και διατάξεων για τα παιχνίδια. Επίσης, στα παρελκόμενά του περιλαμβανόταν και ένα «ελαφρύ όπλο» με το οποίο σημάδευες την οθόνη. Ίσως το πιο εκπληκτικό για τους σύγχρονους παίκτες, το Odyssey είχε επίσης μη ηλεκτρονικά αξεσουάρ παιχνιδιών, όπως ζάρια, τράπουλες, ψεύτικα χρήματα και μάρκες πόκερ.
Αυτά τα αξεσουάρ συμπεριλήφθηκαν πιθανώς για να κάνουν την παιχνιδομηχανή Magnavox Odyssey να μοιάζει περισσότερο σαν τα φυσικά παιχνίδια που υπήρχαν τότε.
Με περίπου 350.000 τεμάχια να έχουν πουληθεί, δεν θεωρήθηκε εμπορική επιτυχία, ειδικά σε σύγκριση με τη δημοτικότητα του Pong. Το κακό μάρκετινγκ έπαιξε μεγάλο ρόλο σε αυτό.
Επίσης, ο Baer εργάστηκε για το παιχνίδι Simon το 1978 και συνολικά είχε λάβει περισσότερα από 150 διπλώματα ευρεσιτεχνίας.
Το 2006 τιμήθηκε με το Εθνικό Μετάλλιο Τεχνολογίας της Αμερικής για την συνεισφορά του στην πρόοδο της τεχνολογίας.
Ο Baer απεβίωσε στις 6 Δεκεμβρίου του 2014.
Στον ακόλουθο σύνδεσμο μπορείτε να δείτε την ευρεσιτεχνία: https://patents.google.com/patent/US3728480A/en
#recall_memory #hellenicITmuseum #elmp #museum #technologymuseum #todayintechhistory #pingpong #baer #simon #brownbox #videogames #magnavoxodyssey #lightgun