Το μοναδικό στο είδος του στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Βήμα 1: Δείτε τη θεματολογία κάθε εκπαιδευτικού προγράμματος.

Από την αρχή του διαδικτύου έως την εποχή των κοινωνικών δικτύων

 

Αίτημα κράτησης

 

Βήμα 3: Επιβεβαιώστε μας την επίσκεψη σας στο email που θα λάβετε ή εναλλακτικά καλέστε μας στο 2103007010 για να κάνετε τηλεφωνικά την κράτηση.


 

Νέα δυνατότητα για εξ αποστάσεως ξενάγηση. Καλέστε μας στο 2103007010 για λεπτομέρειες σχετικά με το πως μπορούμε να την προγραμματίσουμε.

Η εξ αποστάσεως ξενάγηση πραγματοποιείται μέσω της πλατφόρμας:  

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Με την οικονομική υποστήριξη και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________

Κατεβάστε τον σχολικό οδηγό επισκέψεων 2023-2024: ΕΔΩ
sxolikos_odigos_2023-2024

Από την αρχή του διαδικτύου έως την εποχή των κοινωνικών δικτύων

Διάρκεια:

Που απευθύνεται:
Σε μαθητές: δημοτικού, γυμνασίου,
λυκείου, ΕΠΑΛ, Ι.Ε.Κ., εσπερινών σχολείων.

Βασικός στόχος είναι:
Να γνωρίσουν την αρχή και την εξέλιξη του διαδικτύου, ενός μέσου το οποίο χρησιμοποιούν στην καθημερινότητα τους και να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με τη χρήση των κοινωνικών δικτύων. Τελικός στόχος να παρακινηθούν στην ορθή χρήση αυτών των δικτύων.

Περίληψη εκπαιδευτικού προγράμματος:

Το διαδίκτυο αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε με ταχύτατους ρυθμούς και πλέον επέχει κυρίαρχη θέση στην καθημερινότητα εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλο τον κόσμο, Πότε και πώς έγινε η αρχή του; Άραγε ξεκίνησε για τον ίδιο σκοπό που έχει σήμερα;
Ποιες ήταν οι στιγμές ορόσημο; Αλλά κυρίως ποιοι ήταν οι άνθρωποι πίσω αυτό; Αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα απαντώνται σε αυτό το εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Στο τελευταίο του μέρος γίνεται μια διαδραστική συζήτηση για το πως φθάσαμε στα κοινωνικά δίκτυα, τι καλώς ή κακώς έχουν αντικαταστήσει και τι πρέπει να προσέχουμε όταν τα χρησιμοποιούμε.