Το μοναδικό στο είδος του στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Η εταιρεία Naughty Dog κυκλοφόρησε το βιντεοπαιχνίδι Crash Bandicoot

Γιατί το Crash Bandicoot ονομάστηκε «Sonic’s Ass Game»;;  Διότι βλέπαμε συνεχώς την πίσω όψη… του Crash!!

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η εταιρεία Naughty Dog, όταν ξεκίνησε να δημιουργεί το Crash, είχε μόνο δύο υπάλληλους, τους συνιδρυτές της Andy Gavin και Jason Rubin.

Σχεδιαστές του βιντεοπαιχνιδιού ήταν οι Jason Rubin, Bob Rafei και Taylor Kurosaki. Προγραμματιστές του, οι Andy Gavin και Dave Baggett (ήταν ο πρώτος υπάλληλος της εταιρείας που ξεκίνησε να εργάζεται επίσημα στην εταιρεία τον Ιανουάριο του 1995).

Κυκλοφόρησε στην αγορά της Αμερικής στις 09.09.1996 και έπειτα από δύο μήνες στην Ευρώπη.

Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Crash, ο Gavin και ο Rubin παρατήρησαν ότι τα βιντεοπαιχνίδια της εποχής (1994-1995) είχαν αρχίσει να «κάνουν» τη μετάβαση προς τα τρισδιάστατα (3D) γραφικά. Σκέφθηκαν λοιπόν πως θα ήταν μια τρισδιάστατη έκδοση του platform game που σχεδίαζαν.

Επειδή ο παίκτης θα «αναγκαζόταν» να βλέπει συνεχώς το πίσω μέρος του Crash, χαριτολογώντας ονόμασαν το βιντεοπαιχνίδι « Sonic’s Ass game».

Το παιχνίδι διαδραματίζεται στα φανταστικά νησιά Wumpa, νότια της Αυστραλίας, όπου συνυπάρχουν άνθρωποι και μεταλλαγμένα ζώα. Ο πρωταγωνιστής της σειράς είναι ένα γενετικώς ενισχυμένο μπαντικότ που ονομάζεται Crash, του οποίου η ήρεμη ζωή στα νησιά Wumpa διακόπτεται συχνά από τον Doctor Neo Cortex, ο οποίος δημιούργησε τον Crash, όμως θέλει να εξοντώσει το Crash καθώς θεωρεί ότι είναι ένα αποτυχημένο πείραμα.

Α, επίσης θυμηθείτε και την πάντα χρήσιμη κάρτα μνήμης για να αποθηκεύσεις τις πίστες που έχεις περάσει.

#recall_memory #hellenicITmuseum #elmp #museum #technologymuseum #todayintechhistory #CrashBandicoot #sony #playstation #retrogame #retrogaming

 

Πηγή κειμένου

Post a comment