Το μοναδικό στο είδος του στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Η Atari κατέθεσε αίτημα για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχετικό με την πρώτη arcade καμπίνα με θέση οδηγού

Το σκεπτικό της Atari ήταν, πως αφού είναι να παίξεις ένα ραλάκι, τότε θα είναι καλύτερη η εμπειρία αν κάτσεις στη θέση του οδηγού παρά να στέκεσαι όρθιος μπροστά από την καμπίνα arcade.

Τον Μάρτιο του 1974, η εταιρεία Atari -σε συνεργασία με τη θυγατρική της Cyan Engineering- είχαν κυκλοφορήσει το πρώτο τους παιχνίδι αγώνων αυτοκινήτων, το Gran Trak 10.
Παρόλο που το συγκεκριμένο arcade game διέθετε ρεαλιστικά χειριστήρια (πεντάλ γκαζιού και φρένων, τιμόνι και αλλαγή ταχυτήτων), ο παίκτης έπρεπε να σταθεί όρθιος για να το παίξει.

Ένα χρόνο αργότερα, η Atari παρουσίασε το Hi-Way, το πρώτο «sit-down» παιχνίδι της. Είχε πιο εξελιγμένα γραφικά – τα αυτοκίνητα ήταν ακόμα μικροσκοπικά και μονόχρωμα, αλλά έμοιαζαν πολύ περισσότερο με αυτοκίνητα. Το πιο σημαντικό, ο παίχτης μπορούσε να καθίσει, σαν να οδηγούσε ένα πραγματικό αυτοκίνητο!

Στις 20 Οκτωβρίου 1975, μηχανικός της Atari, Regan Cheng (υπήρξε ο σχεδιαστής αρκετών home computers της εταιρείας), υπέβαλε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχετικά με το σχεδιασμό της καμπίνας με το κάθισμα το οδηγού για το παιχνίδι Hi-Way.

Όμως παρότι στην καμπίνα για το Hi-Way μπορούσε ο παίχτης μπορούσε να καθίσει στη θέση του οδηγού, εν τούτοις έβλεπε από «πάνω» το αυτοκίνητο που οδηγούσε.

Δείτε το σχετικό βίντεο από το παιχνίδι:

Το 1976, η Atari παρουσίασε το παιχνίδι Night Driver στο ο παίχτης-οδηγός κοιτούσε μέσα από το παρμπρίζ!

Μεταγενέστερα παιχνίδια όπως το Hang-On της Sega με μοτοσικλέτες- προσέθεσαν ακόμα περισσότερο ρεαλισμό στην εμπειρία. Έτσι ο παίχτης κάθονταν πάνω σε μια μοτοσικλέτα φυσικού μεγέθους!

#recall_memory #hellenicITmuseum #elmp #museum #technologymuseum #todayintechhistory #atari #retro #games #retrogaming

 

Πηγή κειμένου

Πηγή εικόνας

Post a comment