Το σκεπτικό της Atari ήταν, πως αφού είναι να παίξεις ένα ραλάκι, τότε θα είναι καλύτερη η εμπειρία αν κάτσεις στη θέση του οδηγού παρά να στέκεσαι όρθιος μπροστά από την καμπίνα arcade.
Τον Μάρτιο του 1974, η εταιρεία Atari -σε συνεργασία με τη θυγατρική της Cyan Engineering- είχαν κυκλοφορήσει το πρώτο τους παιχνίδι αγώνων αυτοκινήτων, το Gran Trak 10.
Παρόλο που το συγκεκριμένο arcade game διέθετε ρεαλιστικά χειριστήρια (πεντάλ γκαζιού και φρένων, τιμόνι και αλλαγή ταχυτήτων), ο παίκτης έπρεπε να σταθεί όρθιος για να το παίξει.
Ένα χρόνο αργότερα, η Atari παρουσίασε το Hi-Way, το πρώτο «sit-down» παιχνίδι της. Είχε πιο εξελιγμένα γραφικά – τα αυτοκίνητα ήταν ακόμα μικροσκοπικά και μονόχρωμα, αλλά έμοιαζαν πολύ περισσότερο με αυτοκίνητα. Το πιο σημαντικό, ο παίχτης μπορούσε να καθίσει, σαν να οδηγούσε ένα πραγματικό αυτοκίνητο!
Στις 20 Οκτωβρίου 1975, μηχανικός της Atari, Regan Cheng (υπήρξε ο σχεδιαστής αρκετών home computers της εταιρείας), υπέβαλε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχετικά με το σχεδιασμό της καμπίνας με το κάθισμα το οδηγού για το παιχνίδι Hi-Way.
Όμως παρότι στην καμπίνα για το Hi-Way μπορούσε ο παίχτης μπορούσε να καθίσει στη θέση του οδηγού, εν τούτοις έβλεπε από «πάνω» το αυτοκίνητο που οδηγούσε.
Δείτε το σχετικό βίντεο από το παιχνίδι:
Το 1976, η Atari παρουσίασε το παιχνίδι Night Driver στο ο παίχτης-οδηγός κοιτούσε μέσα από το παρμπρίζ!
Μεταγενέστερα παιχνίδια όπως το Hang-On της Sega με μοτοσικλέτες- προσέθεσαν ακόμα περισσότερο ρεαλισμό στην εμπειρία. Έτσι ο παίχτης κάθονταν πάνω σε μια μοτοσικλέτα φυσικού μεγέθους!
#recall_memory #hellenicITmuseum #elmp #museum #technologymuseum #todayintechhistory #atari #retro #games #retrogaming